Gordon Grdina & Christian Lillinger - Duo Work-
• Формат записи | Источник записи: [TR24][OF]
• Наличие водяных знаков: Нет
• Год издания релиза: 2024
• Жанр: Jazz | Rock
• Продолжительность: 00:38:33
• Источник: • WEB релиз:ссылка
• Контейнер: FLAC (*.flac) • Тип рипа: tracks
• Наличие сканов: front
• Разрядность: 24/44,1 • Количество каналов: 2.0 • Формат: PCM
foobar2000 1.6.11 / Dynamic Range Meter 1.1.1 log date: 2024-02-19 08:37:44 -------------------------------------------------------------------------------- Analyzed: Christian Lillinger/Gordon Grdina / DUO WORK (1-11) Gordon Grdina/Christian Lillinger / DUO WORK (12) -------------------------------------------------------------------------------- DR Peak RMS Duration Track -------------------------------------------------------------------------------- DR8 -0.99 dB -10.32 dB 3:56 02-DISSOLUTION DR8 -1.00 dB -10.17 dB 1:54 03-IMPALA DR8 -0.99 dB -10.17 dB 3:50 04-BUNKER DR7 -0.99 dB -10.45 dB 3:45 05-ASH DR7 -0.96 dB -9.97 dB 7:33 06-ENCOUNTERS DR7 -1.00 dB -9.66 dB 0:36 07-PIXILATED DR8 -0.99 dB -10.01 dB 4:12 08-JALOPY DR8 -0.99 dB -13.25 dB 1:04 09-GERHARD DR9 -1.00 dB -11.68 dB 1:22 10-BIG BLUE DR8 -0.99 dB -10.19 dB 3:40 11-TRAVERSE DR8 -0.96 dB -10.33 dB 3:16 12-SONG TWO DR9 -0.99 dB -10.08 dB 3:25 01-SONG ONE -------------------------------------------------------------------------------- Number of tracks: 12 Official DR value: DR8 Samplerate: 44100 Hz Channels: 2 Bits per sample: 24 Bitrate: 1616 kbps Codec: FLAC ================================================================================
-
• Gordon Grdina & Christian Lillinger •
The cacophonous opening that is "Song One" sets the tone for this two-man outing. A simultaneous consolidation and companion piece to these two musicians' participation in the Square Peg outfit, it is also an exercise in stamina in pursuit of the nuances of noise: Grdina's use of MIDI guitar is an implicit challenge to Lillinger on drums and percussion. But the latter certainly rises to the occasion in the midst of all this action (besides mastering the recordings from Bewake Studios mixed by John Raham): cuts such as "Impala'' find these two jousting in time for the duration. Those less-than-two minutes, like each of the dozen tracks, not only generates a momentum of its own but also accumulates enough to carry over into the whole. So, "Ash" is one of the four formal compositions of the stringed-instrument wizard and it carries all the impact of the free-form pieces he improvised in tandem with his esteemed collaborator. As on "Encounters," their instantaneous exchanges during these thirty-eight minutes-plus bespeak a chemistry untainted by extraneous elements (including the constraints of time). Would there were more content like "Gerhard," however, because abrasive as it is, this piece furthers the revelation of ostensibly endless inspiration in play during these recording sessions.
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете прикреплять файлы к сообщениям Вы не можете скачивать файлы
!ВНИМАНИЕ!
Сайт не предоставляет электронные версии произведений, а занимается лишь коллекционированием и каталогизацией ссылок, присылаемых и публикуемых на форуме нашими читателями. Если вы являетесь правообладателем какого-либо представленного материала и не желаете, чтобы ссылка на него находилась в нашем каталоге, свяжитесь с нами, и мы незамедлительно удалим ее. Файлы для обмена на трекере предоставлены пользователями сайта, и администрация не несет ответственности за их содержание. Просьба не заливать файлы, защищенные авторскими правами, а также файлы нелегального содержания!